Naprawy z zakresu automatyki przemysłowej, części zapasowe i usługi

Naprawy z zakresu automatyki przemysłowej, części zapasowe i usługi

poland flag
Polski
Country
Language
 
 
 
 
 

Remonty Serwosilników w Lektronix

 
Silnik Siemens Simotics z resolwerowym sprzężeniem zwrotnym

W dziale remontów serwosilników zbudowano dedykowane stanowiska testujące oraz stanowisko ślusarskie, aby nasi Klienci mieli pewność, że przekazane nam silniki są pod doskonała opieką. Mamy doświadczenie w remontach silników większości producentów, więc niezależnie od marki, można nam śmiało powierzyć uszkodzoną jednostkę. Po remoncie silniki objęte zostają 12 miesięczną gwarancją.

Nasz zespół inżynierów ds. motorów oferuje możliwość regeneracji następujących kategorii:

Silniki napędzane prądem zmiennym
Silniki napędzane prądem stałym
Serwomotory
Silniki krokowe
Silniki pierścieniowe
Silniki wrzecionowe
 
Zachęcamy do przesyłania zapytań o bezpłatną wycenę remontu silników.
 

Jak wygląda proces remontu silnika?

Remont silnika to trzy podstawowe etapy: rygorystyczna inspekcja/diagnoza, naprawa i testy. Bardziej szczegółowy opis znajduje się poniżej:

Silnik w pierwszej kolejności przechodzi inpekcję optyczną, w czasie której szukamy fizycznych uszkodzeń konektorów, wału, otworów montażowych.
Kolejnym etapem są testy elektryczne obejmujące pomiary rezystancji izolacji. W ten sposób sprawdzamy stan uzwojeń.
Rezystancja izolacji zależy od temperatury – wraz z jej wzrostem rezystancja spada. Jeżeli testy uzwojeń wykazują jakiekolwiek nieprawidłowości, zalecamy przewinięcie silnika.
Sprawdzamy poprawność wszystkich sygnałów - tachoprądnic, enkoderów lub resolwerów.
Stanowisko Mitchell Rig sprawdza i porównuje ze wzorcem ustawienie kątowe układu pomiarowego względem uzwojeń silnikam.
Silniki są demontowane na pojedyncze komponenty, w razie potrzeby obudowa i wał są piaskowane, a następnie myte ciśnieniowo odpowiednią mieszanką chemiczną, a w końcu wygrzewane. Dzięki temu, że silnik zarówno z zewnątrz, jak i od środka jest wolny od zanieczyszczeń.
Nadmierny hałas i podwyższona temperatura podczas pracy oznaczają, że silnik należy poddać standardowej naprawie, obejmującej wymianę łożysk, ich osadzeń, uszczelnień oraz uzupełnieniu lubrykatu.
W przypadku silników, przy każdej czynności serwisowej montowane są nowe łożyska i uszczelniacze. To najlepszy sposób na wydłużenie czasu bezproblemowej pracy.
Po wykonaniu wszystkich testów, silnik otrzymuje nową powłokę lakierniczą,
Aby mieć pewność, że w warunkach znamionowych serwosilnik będzie pracował poprawnie, wykonywane są testy funkcjonalne przy różnych prędkościach i obciążeniach.
 
Zachęcamy do przesyłania zapytań o bezpłatną wycenę remontu silników
 

Czas Realizacji Remontu Silników

Jesteśmy świadomi z konsekwencji jakie powodują nieplanowane przestoje maszyn, dlatego remont silnika może zostać wybrany w kilku wariantach:

Naprawa standardowa
Do 10 dni roboczych *

Naprawy ekspresowe
Do 3 dni roboczych.*

*z zastrzeżeniem dostępności części i urządzeń testowych

 
Zachęcamy do zlecenia remontu silników już dziś.
 
Stanowisko Ślusarskie

W skład działu remontu silników wchodzi również stanowisko ślusarskie, umożliwiające wykonywanie prac frezarsko-tokarskich, wyważanie i przewijanie silników na terenie naszej firmy.

Oddział ds. silników

W Lektronix dołożyliśmy wszelkich starań, aby warsztat remontu silników spełniał wszystkie oczekiwania naszych Klientów.

Inżynierowie Działu Remontu Silników

Nasi inżynierowie z działu remontu silników mają doświadczenie w naprawach silników większości marek i modeli.

Dedykowane stanowiska testujące

Lektronix to ciągle rozbudowywane stanowiska testujące, pozwalające na wykonie testów funkcjonalnych po naprawach.

 
 

Co zyskują Klienci?

 
 
Warsztaty silnikowe Lektronix
 
Silniki przemysłowe